گیگابایت از نسخه اورکلاک شده کارت گرافیک GeForce GTX 550 Ti انویدیا پرده برداری می کند
فن 10 سانتیمتری، این کارت گرافیک را عملا بدون صدا می کند
Mar 16, 2011

تایپه، تایوان، 16 مارس، 2011 – شرکت گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیک مفتخر است نسخه اورکلاک شده کارت گرافیک GeForceTM GTX 550 Ti را عرضه کند. GV-N550OC-1GI دارای آخرین پردازنده گرافیکی 40 نانومتری انویدیا و حافظه GDDR5 است. این محصول قابلیت اورکلاک فوق العاده و 6% کارایی بیشتر (در حالت 3D Vantage Extreme) نسبت به نسخه معمول خود دارد. علاوه بر این، این محصول مجهز به آخرین خنک کننده طراحی شده توسط شرکت گیگابایت می باشد. با توجه به نوع طراحی این خنک کننده و مواد استفاده شده در فن آوری Ultra Durable VGA، این محصول به مراتب صدا و گرمای کمتری نسبت به نسخه اورکلاک نشده تولید می کند. همچنین GV-N550OC-1GI از تمام فن آوری های نوع آورانه از قبیل 3D Vision انویدیا، SLI، CUDA، PhysX® و DirectX 11 مایکروسافت پشتیبانی می کند.

GV-N550OC-1GI با برقراری تعادل میان میزان اورکلاک و پایداری در کارت گرافیک، به تمام گیمر ها تجربه ای خیره کننده از محیط های بازی ارائه می دهد. گیگابایت با افزایش اندازه فن به میزان 10 سانتیمتر و استفاده از مس در گره های این کارت گرافیک، از تولید صداهای مزاحم جلوگیری کرده است. صدای مزاحم تولید شده توسط این فن، بین 21.7 تا 28 دسیبل در بلندترین میزان خود نوسان می کند. با طراحی این فن GV-N550OC-1GI از نسخه اورکلاک نشده خود 8.7% خنک تر باقی می ماند.


فن آوری Ultra Durable VGA شرکت گیگابایت، توانایی بالاتر در اورکلاکینگ، دمای کمتر در پردازنده گرافیکی و بهره وری فوق العاده از اجزا را تضمین میکند. در این محصول از حافطه های شرکت های سامسونگ و Hynix و خازن های ساخته شده در کشور ژاپن استفاده شده است. شرکت گیگابایت با توجه به بکارگیری 2 انس مس در PCB، چوک هایی از جنس فلز و Ferrite و Low RDS (on) MOSFET در این کارت گرافیک، نیاز گیمرهای حرفه ای را برآورده کرده است.

 



برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به GV-N550IC-1GI گیگابایت، لطفا به سایت زیر مراجعه کنید: http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}