گیگابایت نسخه اورکلاک شده GeForce GTX 770 را منتشر کرد
با سیستم خنک کننده WINDFORCE 3X دو اسلاته 450 واتی و طراحی توان 8-فازی از GTX 680 پیشی می گیرد!
May 30, 2013

 

تایپه، تایوان، 30 می 2013 – گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت گرافیک، مفتخراست تا کارت گرافیکGeForce GTX 770 (GV-N770OC-2GD)، نسخه اورکلاک شده را معرفی کند. مجهز به طراحی جدید خنک کننده WINDFORCE 3X، GV-N770OC-2GD تجربه ای فوق العاده سریع، روان و بدون صدا را برای گیمرها تضمین می کند. این کارت گرافیکی از پردازنده گرافیکی نسل جدید GeForce GTX 770 با 1536 هسته CUDA، 2 گیگابایت حافظه سریع GDDR5 و فناوری NVIDIA GPU Boost 2.o بهره می برد. کارت گرافیکی GV-N770OC-2GD با جدیدترین فناوری های پیشرفته گیمینگ امروز هماهنگ است، مثل GeForce Experience برای نصب درایور و انجام تنظیمات با یک کلیک، و همچنین NVIDIA PhysX و TXAA برای گرافیکی روان و با کیفیت. در ضمن، گیگابایت به زودی از یک کارت گرافیکی GTX 770 با 4 گیگابایت حافظه رونمایی خواهد کرد.


سیستم خنک کننده جدید WINDFORCE 3X 450W با 2 اسلات، 21% خنک تر از فن نمونه مرجع!

گیگابایت سیستم خنک کننده پیشرو WINDFORCE 3X دو اسلاته را معرفی می کند، باریک تر و خنک تر! ساختار خنک کنندگی شامل سه فن کم صدا PWM می شود، و همچنین سینک خنک کننده 2 اسلاته با فناوری انحصاری Triangle Cool و از 2 لوله مسی 8 میلی متری و 4 لوله 6 میلی متری و یک سینک خنک کننده قدرتمند برای حافظه. این طراحی خنک کننده نوآور توانایی دفع گرما تا 450 وات را تضمین می کند. کارایی خنک کنندگی تا 21 درصد بیشتر از فن نمونه مرجع است! نه تنها این سیستم خنک کننده عمل دفع حرارت را با راندمان بالاتری انجام می دهد، بلکه فن آوری GPU Boost 2.0 نیز با وجود کارایی بالاتر، حرارت کمتری را تولید می کند.

طراحی توان 8-فازه کارایی باثبات را تضمین می کند!

کارت گرافیکی GV-N770OC-2GD مجهز به طراحی نوآور توان 8-فازه است.این فناوری زمان های انتقال سریع و برق رسانی مداوم را در مواقع بار سنگین پردازنده گرافیکی میسر می کند. به علاوه، به واسطه تقسیم کردن بار بین 8 فاز توانی گرما می تواند کاهش پیدا کند تا یک کارایی باثبات تر و خنک تر حاصل شود.

Instinctive User Interface Software - OC GURU II


با استفاده از فناوری کاملاً جدید NVIDIA، GPU BOOST 2.0، کارت گرافیکی GV-N770OC-2GD بهترین کارایی در اورکلاک را به گیمرها می دهد. با استفاده از OC GURU II، گیمرها می توانند مهمترین تنظیمات مثل رصد (MONITORING)، کلاک پردازنده گرافیکی (GPU CLOCK)، کلاک حافظه (MEMORY CLOCK)، فن (FAN)، ولتاژ پردازنده گرافیکی (GPU VOLTAGE)، ولتاژ حافظه (MEMORY VOLTAGE)، OSD، پشتیبانی آنلاین (ONLINE SUPPORT) و بروز رسانی مستقیم درایور و بایوس را در این نرم افزار داشته باشند. با این رابط کاربری جدید و کارآمد، OC GURU II گیگابایت بهترین دوست شما در هنگام استفاده از GV-N770OC-2GD خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات WINDFORCE گیگابات، به سایت رسمی مراجعه کنید:
http://www.gigabyte.com/products/list.aspx?s=43&p=52,53@53@53,62&v=1,8@1@2,22
Facebook: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}