گیگابایت کارت گرافیک R9 270 Overclock Edition Radeon™ را به بازار عرضه کرد
مجهز به سیستم خنک کننده WINDFORCE 2X و معماری 28 نانومتری GCN بهترین انتخاب برای بازی های HD
Nov 18, 2013
 

تایپه ، تایوان ، 15 نوامبر 2013 – – گیگابایت ، پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیک، با افتخار کارت گرافیک Radeon™ R9 270 Overclock Edition (GV-R927OC-2GD)را معرفی می کند. از PCB ( برد مدارچاپی)آبی رنگ تیره گرفته تا سیستم خنک کننده WINDFORCE 2X، بطور کلی GV-R927OC-2GD یک کارت گرافیک با طراحی سفارشی به شمار می رود. همچنین GV-R927OC-2GD با برخوداری از 1280 پردازنده جریانی GCN، حافظه GDDR5 2 گیگابایتی با سرعت بالا و رابط حافظه 256 بیتی، تا 975 MHz اورکلاک (حالت بوست) شده است. سیستم خنک کنندهWINDFORCE 2X گیگابایت ، با بهره گیری از فن های زاویه دار 100 میلیمتری , ، لوله خنک کننده مسی به شکل S ، جریان شدید هوا و خروج گرما را ، برای خنک ماندن کارت گرافیک و کارآیی بالای آن ، تضمین می کند.

سیستم خنک کننده WINDFORCE 2X یک سیستم خنک کننده و بی سرو صدا!
GV-R927OC-2GD مجهز به سیستم خنک کننده WINDFORCE 2X با پره های زاویه دار موازی، دو فن زاویه دار mm100 و لوله خنک کننده مسی می باشد. ترکیب فن های زاویه دار ضد توربالانس ( ضد اختلالات شدید هوا) به همراه لوله خنک کننده از جنس مس خالص باعث کاهش دمای بیش از حد کارت گرافیک شده و اختلالات شدیدهوا بین فن ها را به حداقل می رساند. سیستم خنک کننده با تقویت کانال هوا در منافذ تهویه هوای کارت گرافیک باعث ایجاد جریان هوا ی مستقیم و موثر در کیس می شود.



تجربه اورکلاکینگ نامحدود با فناوری OC GURU II

با استفاده از فناوری OC GURU II گیگابایت ، گیمرها قادر به کنترل و انجام تنظیمات مهم از قبیل کلاک پردازنده گرافیکی (GPU Clock) ، کلاک حافظه (Memory Clock) ، سرعت چرخش فن ، ولتاژ،توان مورد نظر و پشتیبانی آنلاین می باشند. OC GURU II گیگابایت با قابلیت به روزرسانی و رابط کاربر آسان، بهترین همراه شما به هنگام استفاده از کارت گرافیک GV-R927OC 2GD به شمار می رود.

APP Acceleration فناوری

53467B_AMD_AppAccel_E_RGB
فناوری APP Acceleration AMD با قابلیت اصلاح رنگ تصویر ، تنظیم وضوح تصویر و از بین بردن نویز تصویر ، باعث ایجاد تصویر با کیفیت بالا می شود. همچنین هنگام استفاده از چند برنامه بطور همزمان ، معماری ارتقاء یافته GCN برای سرعت بخشیدن به کارهای کامپیوتری روزمره شما کاملاً آماده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در باره GIGABYTE GV-R927OC-2GD به وب سایت رسمی زیر مراجعه نمایید:
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4840#ov
Facebook: https://www.facebook.com/GIGABYTE.VGA
{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}