GIGABYTE آخرین سری از کارت های گرافیک خود را که مجهز به فن آوری Ultra Durable می باشند به بازار عرضه کرد

یک کارت گرافیک قوی و پر سرعت ، مجهز به سیستم Ultra Durable : بسیار خنک ، بسیار پایدار

Mar 01, 2010
تایپه ، تایوان ، 25 فوریه 2010 –شرکت گیگابایت پیشرو در ساخت و طراحی مادربرد و کارت های گرافیک امروز سری جدید کارت های GV-R5800 خود را که با بهره گیری از فن آوری Ultra Durable طراحی و ساخته شده اند عرضه کرد. از مزایا و ویژگی های این کارت ها می توان به دمای پایین پردازنده گرافیکی و بهره وری بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار پایین آن اشاره کرد. ساخته شده بر اساس آخرین طراحی های شرکت ATI و با بهره گیری از معماری هنرمندانه تک پردازنده ای و حافظه DDR5، کارت های GV-R587UD-1GD, GV-R585OC-1GD و GV-R583UD-1GD بالاترین تعداد فریم در ثانیه را برای شما پردازش می کنند .این کارت ها مشخصا برای بر آورده سازی نیازهای آتی شما و اجرای مطلوب برنامه ها و نرم افزارهای آینده طراحی شده اند. لازم به ذکر است کارت های GV-R587UD-1GD, GV-R585OC-1GD و GV-R583UD-1GD با به کارگیری آخرین فن آوری های روز شامل ، native display port ، درگاهnative HDMI طلایی ، موتور گرافیکی Terascale ، ATI Cross fire X و ATI Stream می باشند و بدین ترتیب یک انتخاب عالی برای تجربه ای جدید از بازی ها به شمار می آیند.


ساخته شده بر پایه سری پردازنده های گرافیکی پر طرفدار ATI Radeon HD 5800 که از پردازش 40 نانومتری و حافظه های پیش رفته DDR5 بهره می برند ، این پردازنده های جدید و قدرتمند با استفاده از ویژگی هایی چون Directx 11 شرکت مایکروسافت ، فن آوری ATI EYEFINITY و ATI Stream ، UVD 2 و Powerplay و امکان کارکرد در حالت Quad mode ATI CrossFireX™ تجربه ای کاملا نو از بازی های رایانه ای برای شما به ارمغان خواهند آورد و کارآیی فوق العاده بالای آنها موجب حیرت شما خواهد شد. کارت های GV-R587UD-1GD, GV-R585OC-1GD and GV-R583UD-1GD با بهره گیری از نسل دوم موتور های گرافیک TeraScale توانایی پردازش بیش از 2 ترا فلاپ با 1600 ، 1400 و 1120 پردازشگر Stream را دارا می باشند. با 1 گیگابایت حافظه از نوع DDR 5 کارت های GV-R587UD-1GD, GV-R585OC-1GD and GV-R583UD-1GD سرعتی دو برابر سرعت حافظه های DDR3 با همان سرعت کلاک سابق دارا می باشند.با بهره گیری از فن آوری ATI Eyefinity تمام طرفداران بازی های رایانه ای می توانند تا سقف 3 نمایشگر را در یک بازی و فقط با استفاده از یک کارت گرافیک به کار گیرند. با استفاده از این فن آوری شما می توانید وسعت دید خود را در بازی سه برابر کرده و از تجربه یک بازی رایانه ای در بهترین حالت ممکن لذت ببرید.در ادامه اشاره به فن آوری ATI Stream هم خالی از لطف نیست. تمام کاربران می توانند به سادگی از قدرت بی همتای کارت گرافیک خود به صورت موازی و همزمان استفاده کنند. با استفاده از فن آوری Stream شرکت ATI هر مصرف کننده ای می تواند به راحتی این توانایی را برای پردازش فیزیک ، هوش مصنوعی ، پردازش های Stream ومحاسبات Ray tracing و عملیاتی مانند transcoding تصاویر با سرعتی باور نکردنی بهره مند شوند.


در جهت فراهم کردن بهترین ارتباط صوتی تصویری بین رایانه و نمایشگر یا سینمای خانگی شما ، توانایی خروجی دادن سیگنالهای DisplayPort در این کارت ها تعبیه شده است. با استفاده از نسل جدید diplayport که در این کارت ها تعبیه شده ، قابلیت نمایش تصاویر با resolution بالاتر ، عمق رنگ غنی تر و refresh rate بیشتر تامین شده و پهنای باندی معادل 10.8 Gbps در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این روش و فن آوری اتصال قطعاً به نسل های قبلی مانند DVI, LVDS و VGAبرتری دارد. با استفاده از این فن آوری ، کاربران رایانه های شخصی می توانند آخرین بازی های روز دنیا را با توان صوتی و تصویری بسیار بالا، بیش از آنچه هر کنسول بازی بتواند ارائه کند بر روی صفحات بزرگ نمایشگرهای خود تجربه کنند . این کارت ها همچنین امکان اتصال به تلویزیون را با بهترین کیفیت ممکن ، در اختیار کاربر می گذارند.این امکان با بهره گیری از در گاه HDMI و استفاده از سیستم صوتی فراگیر 7.1 فراهم آمده است. GV-R587UD-1GD, GV-R585OC-1GD and GV-R583UD-1GD با کیفیت ممتازی که برای نمایش تصاویر HD می توانند ارائه کنند ، یک انتخاب کاملا عاقلانه برای صاحبان سینماهای خانگی هستند. توانایی پخش دیسک های Blu ray با بهترین کیفیت ، نمایش تصویر در تصویر و اتصال تک کابلی از طریق درگاه HDMI از دیگر مزایای این کارت ها به شمار می آیند.در نهایت اشاره به فن آوری Power Play که با کمترین مصرف ، توان رایانه شما را در بالاترین حد ممکن حفظ می کند خالی از لطف نیست. با کمک این فن آوری رایانه شما بسته به شرایطی که در آن قرار می گیرد انرژی مصرف می کند و در زمانی که پردازش سنگین و پیچیده ای در حال وقوع نباشد ، رایانه شما انرژی بسیار محدودی مصرف خواهد کرد.


کارت های R587UD-1GD, GV-R585OC-1GD , GV-R583UD-1GD شرکت گیگابایت ، بهره مند از سیستم خنک کننده ultra durable ساخت خود این شرکت و دمای پایین و سیستم برق رسانی پیشرفته و کم مصرف قابلیت overclock شدن بسیار بالایی دارند و با در نظر گرفتن این موضوع انتخابی مناسب برای علاقه مندان به overclock هم به شمار می آیند.فن آوری منحصر به فرد Ultra durable VGA شرکت گیگابایت با استفاده از PCB های دو اونس مس ، حافظه های Samsung و Hynix ، خازن های جامد ژاپنی ، چوک های هسته فریت / آهن و ماسفت هایی با RDS پایین ساختاری پایدار ، کارآمد و کم مصرف را در غالب یک محصول در اختیار مصرف کننده گذاشته است.در مقایسه با کارت های گرافیک دیگر کارت های Ultra durable گیگابایت دمای 5-10% پایین تری دارند ، تلفات انرژی در آنها 10-30% کمتر است و قابلیت اورکلاک شدن آنها 10-30% بیشتر است. این کارت ها کارآیی فوق العاده و مصرف بهینه را یکجا به رایانه شخصی شما هدیه می دهند.


فن های دوتایی بی صدا
طراحی فوق العاده فن های تعبیه شده بر روی این کارت ها ، قابلیت خنک کردن کارت شما را تا دو برابر بیش از فن های معمولی افزایش می دهد و در عین حال به هیچ وجه سر و صدای اضافه و بی مورد تولید نمی کند. این فن ها طوری طراحی شده اند تا با تمرکز بر روی محل های داغ ، به هر چه سریع تر دور شدن حرارت از این مکان ها کمک کنند . این سیستم خنک کننده با استفاده از 4 Heatpipe کارت شما را 13 درجه خنک تر از فن های عادی نگه می دارد.

For more details of the GIGABYTE GV-R587UD-1GD, GV-R585OC-1GD and GV-R583UD-1GD, please visit the GIGABYTE VGA website at:
http://ir.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43



{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}