گیگابایت سری کارت های گرافیک Super Overclock خود را با کارت HD 5870 SOC توسعه داد

قدرت بی همتا در اورکلاکینگ با فن آوری های Ultra Durable™ VGA+ و GPU Gauntlet™

Apr 08, 2010
تایپه تایوان 7 آوریل 2010 –– گیگابایت پیشرو در ساخت و طراحی مادربردها و کارت های گرافیک آخرین محصول از سری کارت های پر قدرت Super Overclock خود یعنی HD 5870 SOC را معرفی کرد. برای اینکه یک پردازنده گرافیکی در رده پردازنده های Super Overclock قرار گیرد باید فرآیند مرتب سازی GPU Gauntlet™ را پشت سر گذاشته باشد و البته مجهز به بردهای Ultra Durable VGA یا VGA+ باشد. طراحی شده برای مسابقات اورکلاکینگ و بازی های رایانه ای و مجهز به تراشه گرافیکی ATI 5870 ، این کارت یک انتخاب ایده آل برای کاربران حرفه ای تلقی می شود. با به کارگیری پردازنده 40 نانومتری و حافظه های پیشرفته GDDR5 ، این کارت گرافیکی قدرتمند از ویژگی هایی چون قابلیت DirectX® 11 شرکت مایکروسافت و حالت ATI Eyefinity پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد تا تجربه ای کاملا متفاوت را از یک تصویر HD یا بازی های رایانه ای را داشته باشید.

Ultra Durable VGA+
با به کارگیری ویژگی Ultra Durable VGA+ که به وسیله 1+5 قطعه با کیفیت فراهم می شود. کارت های سری Super Overclock گیگابایت کارآیی فوق العاده بالایی را برای کاربران به ارمغان می آورند.

Proadlizer® Quintuple
یکی از قطعات متمایز و با کیفیتی که گیگابایت در فن آوری خود به صورت انحصاری به کار گرفته است، proadlizer ها هستند. بر خلاف دیگر تولید کننده های معتبر کارت های گرافیک که تنها از یک قطعه proadlizer در کارت های خود استفاده می کنند ، گیگابایت از 5 قطعه proadlizer شرکت NEC استفاده می کند ، این قطعه که به نام خازن فیلم هم شناخته می شود، ظرفیت جریان را تا مرز باورنکردنی 5000uF افزایش داده و در عین حال ESL/ESR را به حداقل می رساند تا توانایی اورکلاک کردن در این کارت ها به حداکثر برسد. ظرفیتی 5 برابر ظرفیت عادی، حاکی از انرژی الکتریکی ذخیره شده 5 برابر در این قطعات می باشد. با وجود 5 قطعه proadlizer در اطراف GPU جریان های الکتریکی به سرعت ذخیره و تخلیه می شوند و به این ترتیب کارت هایی که از این ویژگی برخوردارند ، قابلیتی ممتاز و متمایز در زمینه اورکلاکینگ دارا هستند. Proadlizer های پنج گانه حتی در زمان بارگذاری های سنگین هم جریان پایدارتر و قوی تری را از خود عبور می دهند.

فن های دوتایی و یکپارچه بدون ایجاد جریان ناهمگون هوا
طراحی دوتایی و پیشرفته فن ها ، ضمن اینکه توانی مضاعف در خنک کردن کارت فراهم می کند، محیطی فوق العاده آرام و عاری از هر گونه صدای ناخوشایند را نیز برای کاربر به ارمغان می آورد. فن های یکپارچه تعبیه شده در این کارت ها ، حرارت را به شکلی موثر از نقاط داغ دور می کنند و4 لوله گرمازدای اختصاصی باعث شده تا این کارت دمایی 30 درجه پایین تر از دمای کارت های مرجع داشته باشند.



تنظیم کننده هوشمند کارت گرافیک –OC Guru
گیگابایت با افتخار اولین نرم افزار صرفه جوی مصرف انرژی برای کارت های گرافیک عرضه را کرد. این نرم افزار که ابزاری قدرتمند برای دست یابی به یک ترکیب نرم افزاری / سخت افزاری مناسب اورکلاکینگ می باشد، OC Guru نام دارد. این نرم افزار جدید به گیمرها امکان می دهد تا مسائلی مانند حافظه ، ولتاژ و سرعت فن را کنترل کنند و به راحتی و در حالت دلخواه کارت خود را اورکلاک کنند.


نقطه بازخوانی ولتاژ
نقطه مشخص بازخوانی ولتاژ به گیمرهای حرفه ای امکان می دهد تا از حد اکثر توان کارت گرافیک خود به منظور اورکلاکینگ بهره بگیرند. کاربران حرفه ای می توانند به راحتی و سادگی ولتاژ را به لحاظ نرم افزاری و بدون دستکاری در PCB تغییر دهند.به این ترتیب کاربر می تواند با فراگیری اصول ساده این نرم افزار به راحتی و در هر زمان بر وضعیت بار GPU نظارت کند.


دستچین کردن GPU از طریق فرآیند GPU Gauntlet™
شیوه ابداعی گیگابایت برای دستچین کردن GPU ها به روش GPU Gauntlet™ کلید انتخاب بهترین GPU ها برای سری کارت های Super Overclock است. GPU باید آزمایشات متعددی را پشت سر بگذارد تا در این فرآیند به عنوان یک GPU مناسب برای چنین کارتی انتخاب شود. این فرآیند منحصر به فرد از سه مزیت بزرگ را با خود به ارمغان می آورد. اول اینکه کارآیی بسیار بالای GPU باعث می شود تا کارآیی کارت حداقل 10 تا 30 درصد افزایش یابد. دوم بهره وری بالاتر و مصرف بهینه که دما را 5 تا 10 درصد کاهش می دهد. در این حالت سرعت فن ها به هیچ وجه از سرعت استاندارد بالاتر نخواهد رفت و به این ترتیب فن ها صدای اضافی تولید نمی کنند و محیط کاملا آرام و عاری از صدای آزاردهنده فن ها خواهد بود و نهایتا تغییرات جریان برق که در این کارت ها به صورتی تخصصی تعبیه شده ، 10 تا 30 درصد اتلاف انرژی ناشی از این فرآیند را کاهش می دهد. به طور کل کارت های سری SOC توانایی خارق العاده ای برای اورکلاک شدن دارند که این موضوع در درجه اول نشان از کیفیت بالای GPU آنهاست.


فن آوری ATI Eyefinity برای نمایش چند تصویر به صورت همزمان
با بهره گیری از فن آوری ATI Eyefinity گیمرها می توانند حداکثر تا سقف سه نمایشگر را به طور همزمان و با استفاده از تنها یک کارت گرافیک 5870 به کار ببندند. با استفاده از این فن آوری کاربران نهایی می توانند گستره دید خود را تا سه نمایشگر توسعه دهند و به این ترتیب از تجربه بازی کردن در یک فضای گسترده و رویایی لذت ببرند.




The GIGABYTE Super Overclock Series includes GTX 275, GTX 260, HD 5870 and upcoming HD 5770. For more details about the Super Overclock Series, please visit the GIGABYTE VGA website at:http://ir.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43
GIGABYTE SOC:http://ir.gigabyte.com/MicroSite/72/index.html
Facebook: http://www.facebook.com/pages/GIGABYTE-VGA/138376338834?ref=nf
Twitter: http://twitter.com/GIGABYTE_VGA



About GIGABYTE
GIGABYTE, headquartered in Taipei, Taiwan, is known as a global leading brand in the IT industry, with employees and business channels in almost every country. Founded in 1986, GIGABYTE started as a research and development team and has since taken the lead in the world's motherboard market. On top of motherboards and graphics accelerators, GIGABYTE further expanded its product portfolio to include notebook and desktop PCs, digital home entertainment appliances, networking servers, communications, mobile and handheld devices, servicing every facet of people's lives at home or business. Everyday GIGABYTE aims to “Upgrade Your Life” with the most innovative designs and impeccable quality and services. Visit www.gigabyte.com.tw for more information.



{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}