گیگابایت با کارت گرافیکی Radeon HD 6990 قدرت بازی های HD را معرفی می کند
سریعترین کارت گرافیک کره زمین
Mar 10, 2011

تایپه، تایوان، 9 مارس 2011 - گیگابایت، یکی از سازندگان برتر مادربرد و کارت گرافیکی، امروز مفتخر است جدیدترین کارت های گرافیکی خود را معرفی کند. کارت گرافیکی GV-R699D5-4GD-B گیگابایت بر پایه دو پردازنده از سری AMD RadeonTM HD 6990 بر روی یک برد ساخته شده است – که این پردازنده ها با فن آوری 40 نانومتری و حافظه پیشرفته GDDR5 ساخته شده اند. این کارت گرافیکی میزبان تعداد زیادی از ویژگی های جدید است، مثل موتورهای پیشرفته tessellation دوگانه قابل تنظیم، پشتیبانی کامل از Microsoft DirectX 11، فن آوری بایوس دوگانه AMD، فن آوری Eyefinity شرکت AMD، فن آوری PowerTune، فن آوری Accelerated Parallel Processing (APP) و فن آوری AMD HD3D. این پردازنده یک تجربه هیجان انگیز و بدون مشکلات کارایی و با بهترین کیفیت تصویری را برای جدیدترین بازی ها، برنامه های سنگین و کاربران حرفه ای تضمین می کند.

فن آوری Dual Bios
کارت گرافیکی GV-R699D5-4GD-B گیگابایت از قابلیت های بایوس دوگانه استفاده می کند.. این ویژگی توسط کلید unlock کنترل می شود، که بین کارایی بایوس کارخانه ای 375 وات (BIOS1) و کارایی بایوس فوق العاده (BIOS2) که می تواند به سرعت کلاک فوق العاده 450 وات برسد، سوئیچ کند.

فن آوری Eyefinity
کارت گرافیکی GV-R699D5-4GD-B گیگابایت از نسل دوم فن آوری DirectX شرکت AMD بهره می برند، که تصاویر غنی و واقع گرایانه و تجربه ی HD در بازی ها را ارائه می کند. با داشتن چهار گیگابایت حافظه GDDR5 گرافیکی سریع، کارت گرافیکی GV-R699D5-4GD-B دوبرابر میزان داده به ازای هر پین نسبت به حافظه های DDR3 با همان سرعت کلاک را ارائه می کنند. در ضمن، با داشتن 4 گیگابایت حافظه، GV-R699D5-4GD-B کاملا مناسب برای پخش بازی های رایانه ای بر روی چندین صفحه نمایش است. با بهره بردن از فن آوری AMD Eyefinity، بازیکنان می توانند از چندین صفحه نمایش به صورت همزمان استفاده کنند تا بهترین درجه از سرگرمی و بیشترین کارایی از یک کارت گرافیکی را داشته باشند.  

فن آوری APP
در ضمن، با استفاده از فن آوری پردازش موازی شتاب داده شده (APP)، کاربران می توانند به راحتی از قدرت پردازش موازی پردازنده گرافیکی برای فیزیک، هوش مصنوعی، محاسبات جریانی و محاسبات ردیابی اشعات نوری استفاده کنند، تا بتوانند کارهای سنگین مثل کدگذاری فایل های تصویری را با سرعت بالا انجام دهند. علاوه بر کیفیت بهتر در پخش ویدئوهای با فرمت DivX و DivX Plus HD، کارت گرافیکی GV-R699D5-4GD-B گیگابایت باعث می شود در برنامه هایی مثل Microsoft Office 2010، Internet Explorer 9 و Mozilla Firefox 4 کارایی بهتری داشته باشید.

فن آوری AMD HD3D
برای فراهم کردن یک گزینه با کارایی مناسب برای تمام گیمرهای حرفه ای، کارت گرافیکی GV-R699D5-4GD-B گیگابایت اولین کارتی است که از تمام امکانات Microsoft DirectX 11 برای تولید تصاویر خیره کننده سه بعدی استفاده می کنند. بازیکنان می توانند با استفاده از فن آوری AMD HD3D بازی های مورد علاقه خود را با صدای استریو کاملا ً سه بعدی تجربه کنند. این فن آوری در ضمن از تصاویر سه بعدی برای صفحه های نمایش 3D، بازی های رایانه ای و Blu-ray پشتیبانی می کند. با وارد شدن به مرحله ای جدید از واقعیت گرایی سه بعدی، بازیکنان می توانند با کارت گرافیکی GV-R699D5-4GD-B از رقیبان پیشی بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به GV-R699D5-4GD-B گیگابایت، لطفا ً به بخش کارت های گرافیکی سایت گیگابایت به آدرس زیر مراجعه کنید:http://www.gigabyte.com/products/main.aspx?s=43
Facebook: http://www.facebook.com/pages/GIGABYTE-VGA/138376338834?ref=nf
Twitter: http://twitter.com/GIGABYTE_VGA

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}