گیگابایت کارت گرافیک GeForce GTX 590 انویدیا را عرضه می کند
دو برابر قدرت کارت گرافیک GeForce GTX 500 ، همراه با موس مخصوص گیمینگ را در بسته ای ویژه تجربه کنید
Mar 25, 2011



تایپه، تایوان، 25 مارس، 2011- گیگابایت، پیشرو در تولید مادربرد و کارت های گرافیک افتخار دارد آخرین کارت گرافیک درجه یک خود را ارائه کند. GV-N590D5-3GD-B با بهره وری از دو پردازنده گرافیکی از سری GeForce GTX 500 بر روی تنها یک برد و حافظه GDDR5 عنوان سریعترین کارت گرافیک جهان را به خود اختصاص داده است. این محصول با پشتیبانی از فن آوری های نو آور از قبیل DirectX 11مایکروسافت، 3D Vision Surround انویدیا، Quad SLI انویدیا، CUDA و PhysX® نیاز گیمر های خواهان بالاترین کیفیت را برآورده می کند. همچنین برای رضایت بیشتر آنان این محصول را همراه با موس مخصوص بازی M8000Xtreme در بسته ای وزین ارائه می دهد تا بتوانند بر تمام بازی های مشهور دنیا غلبه کنند.

تجربه هیجان انگیز با بازی های رایانه ای
GV-N590D5-3GD-B دو پردازنده گرافیکی از سری کارت های گرافیک GeForce GTX 500 را بر روی یک برد بکار برده است. همچنین از 1024 هسته CUDA (512 هسته به ازای هر پردازنده) و 3072 مگابایت حافظه (1536 مگایابت به ازای هر پردازنده) بهره می برد. این محصول حجم عظیمی از کارایی Tessellation را درون ساختار پردازنده خود اعمال می کند و در نهایت جزئیات شخصیت ها و محیط ها را به طور خارق العاده ای نمایش می دهد. علاوه بر این، به یک درگاه Mini Display و 3 درگاه DVI Dual Link مجهز است و می تواند چشم انداز های بازی های رایانه ای را در چندین نمایشگر تنها با یک کارت گرافیک به معرض نمایش بگذارد.

برای تسخیر بازی های رایانه ای با بسته ویژه GV-N590D5-3GD-B آماده شوید
بطور یقین گیمر های حرفه ای شایسته بهترین ادوات در بازی های رایانه هستند. از همین رو شرکت گیگابایت کارت گرافیک GV-N590D5-3GD-B و موس مخصوص بازی M8000Xtreme را در یک بسته ویژه برای آنان طراحی کرده است تا بتوانند بر تمام بازی های رایانه ای چیره شوند. این موس با دقت 6000 DPI و از موتور 32 کیلوبایتی GHOST بهره می برد که تا 70 ماکرو را پشتیبانی می کند. نرم افزار ویرایشگر ماکرو این امکان را به کاربران می دهد که تمام دستورات خود را مطابق میلشان نگارش و تنظیم کنند. همچنین موتور gen-2 GHOST این محصول دارای ساختار Drag & Drop می باشد و به کاربران این امکان را می دهد که براحتی با کشیدن یک آیکون دستور خود را تعیین کنند.

برای کسب اطلاعت بیشتر در رابطه با این محصول به سایت زیر مراجعه فرمایید: http://www.gigabyte.tw/Products/VGA/Default.aspx

{{AsideSubscribeInfo.buttonText}}